Tuning

Ogólnie o tuningu

Nowoczesne silniki turbodiesel projektowane są z dużym zapasem wytrzymałości w zakresie obciążeń. Wynika to z faktu, iż korzystając z technologii producenci samochodów znaleźli sposób na zarabianie dodatkowych pieniędzy sprzedając ten sam samochód, z tym samym silnikiem ale w kilku wersjach mocy. W bardzo wielu przypadkach różnice sprowadzają się tylko i wyłącznie do oprogramowania silnika.

We współczesnych turbodieslach ,a szczególnie w najnowszych  z lat 2010-2018 sterowniki są bardzo zaawansowane. Niewiele jest firm które posiadają najnowszy sprzęt do obsługi takich jednostek. który umożliwia modyfikacje bez ryzyka zablokowania jednostki komputera!

Niewiele firm wykonuje zapis i odczyt  poprzez gniazdo diagnostyczne, co znacznie skraca czas przeprogramowania sterownika oraz eliminuje fizyczną możliwość uszkodzenia jednostki sterującej .

W Auto-Expert pracujemy na najnowszych,oryginalnych urządzeniach. Posiadamy dostęp do dokumentacji technicznej wszystkich producentów samochodów.

Mamy możliwość uzyskania wsparcia  gdy trafi do nas klient z całkowicie uszkodzonym komputerem i teoretycznie bez szans na naprawę w innych warsztatach.

 

Wykonują u nas modyfikacje w celu podniesienia mocy pamiętaj,ze Twój oryginalny program zostaje zachowany i zawsze można go wgrać z powrotem aby powrócić do oryginalnych ustawień!!!

Zawsze słuchamy jakie oczekiwania ma klient aby najlepiej dostosować parametry do jego oczekiwań wobec auta.

 

Podnoszenie mocy silnika

Tuning Elektroniczny

Wszystkie modele BMW programujemy przez złącze OBD!

 

Jeszcze kilka lat temu tuning silnika, czyli zwiększenie mocy i momentu obrotowego, wiązał się z poważną i kosztowną przeróbką. Dzisiaj jest zupełnie inaczej.

Wszystkie obecnie produkowane silniki samochodów osobowych sterowane są elektronicznie. Można zwiększyć ich moc i moment obrotowy poprzez zmodyfikowanie lub wgranie nowego programu sterującego pracą silnika. Po takim tuningu moc może wzrosnąć od 5 do nawet 50 proc. w zależności od rodzaju silnika.

Najłatwiej tuninguje się silniki z turbosprężarkami, natomiast najmniejsze korzyści uzyskamy w jednostkach wolnossących.

Należy pamiętać,że dobrą firmę zajmującą się tuningiem rozpoznamy po sposobie wykonania usługi.Tylko modyfikacja aktualnie wgranego oprogramowania jest bezpieczna i daje nam gwarancje możliwości powrotu do oryginału.

Czas potrzebny na zgranie,modyfikację i ponowne wgranie poprawionego softu wynosi od 1 do nawet 4 godzin.

Jeśli natomiast ktoś próbuje nam zaoferować tuning polegający na wgraniu „gotowca” , to pamiętajmy że narażamy nasz silnik na ryzyko uszkodzenia!
UNIKAJMY takich firm gdzie proces podniesienia mocy trwa podejrzanie krótko, a osoba wykonująca go nie przeprowadza odpowiedniej diagnostyki lub wywiadu mającego na celu ustalenie oczekiwań klienta!

Dobry tuner jest w stanie tak dopasować oprogramowanie aby silnik pracował zgodnie z naszymi oczekiwaniami przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa w przypadku tzw EcoTuningu.

Zapraszamy do Gryfowa Śląskiego do AutoExpert gdzie obowiązuje zasada „7 dni za darmo” czyli :

Zmodyfikujemy Twoje oprogramowanie. a po wgraniu go do Twojego auta będziesz miał 7 dni na korzystanie i decyzje. Po tym czasie sam wybierzesz czy chcesz nasza modyfikacje zachować i zapłacić czy tez mamy wgrać z powrotem oryginalny program nie płacąc tym samym ani złotówki za okres próbny.

Przyznasz.że to uczciwe podejście!

 

TUNING ELEKTRONICZNY 
wszystkie marki i modele bez utraty gwarancji producenta samochodu

  • Eco Tuning,
  • Pomiary mocy i momentu obrotowego w autach 4×4,
  • Hamownia również pojazdy ciężarowe i autobusy,
  • Programowa dezaktywacja ogranicznika V- max,
  • Wyłączenie,usunięcie zaworu recyrkulacji spalin EGR,
  • Wyłączenie/usunięcie  Klap Kolektora Ssącego SWIRL,
  • Wyłączenie układu AdBlue,
  • Programowa naprawa dawki startowej tzw Hot Start,
  • Wyłączenie sondy Lambda-Lambda off,
  • Wyleczenie czujnika NoX,
  • Modyfikacja kontroli startu,
  • Popcorn effect,
  • Wyłączenie-wycięcie określonego błędu ze ster silnika tzw DTC off,
  • Usuwanie/wyłączanie trybu StartStop,
  • Aktualizacja oprogramowania silnika do nowszej wersji. Możliwe także przywrócenie starszej/poprzedniej wersji softu,
  • Programowanie najnowszych aut poprzez złącze OBD,
  • Również BMW,Toyota,Lexus!!!
  • Klonowanie sterowników silnika,
  • Programowanie, kodowanie sterownika po jego wymianie Bosch Edc 15, Edc16, Edc17, Med17, Med 9, Sid206, Sid807Evo,  Continental, Delphi DCM, Delco, Denso, Hitachi, Mitsubishi, TRW,
  • Naprawa sterowników silnika-zarówno naprawa softu(np. Po niepoprawnej modyfikacji ) jak i naprawa tzw. hardware’u czyli fizyczna naprawa płyt elektronicznych,
  • Odczyt danych eprom, flash, mpc,
  • Odczyt Irom oraz Xrom,
  • Usuwanie zabezpieczeń anty tuningowych,
  • Odzyskiwanie danych z całkowicie zniszczonych komputerów,
  • Programowanie skrzyń DSG